Tuesday, October 5, 2010

sama2 bergotong royong...

sekarang weekend aku memang penuh jer....rasa macam tak ada masa untuk merehatkan diri plak...ada je benda yang kene wat...yelah kan kenduripun dah tak lama lagi....jadi haruslah berpenat lelah skit....

kalau dapat gi spa best ni...ada orang urut2kan badan.....pakai masker, lulur2 badan...mesti syurgakan....wahhh, tetiba lak feeling nak memanjakan diri datang..:P, serius wei badan aku capek sangat2....

balik pada cerit asal ekk....benanya aku mintak tolong adik sepupu & adik beradik tolong siapkan cenderamata tok kenduri nanti....pasai banyak lagi tak siapkan....tapi sekarang alhamdulillah tinggal 2 kotak je lagi masih belum siap....minggu ni siaplah tu....bila hampir siap lega sangat rasanya....pasni leh wat benda lain lak....

bila dah mintak tolong orang tu...kenelah sediakan makan....untuk jaga hati mereka2 inilah...baru semangat dorang wat kerja...tui tak?????aku wat spageti ngan popia jer....kuih apam mak yang tolong watkan...tapi aku janji ngan dorang bila kerja siap semuanya aku nak blanja dorang MCD sorang satu...tu nanti yer, siapkan kerja dulu...:P

inilah orang2 kuat saya...tapi yang tolongnya 4 orang jer...yang lain tu tukang makan jer...tu nampak meriah...oh, paling tak tahan anak buah aku aku si fahmi...aduhai memang pengacau nombor 1...bikin makngah pening kepala...sangat2lah buas...abih kotak2 aku dilambungnya....mujur tak pecah isi dalam tu...kalau pecah bapaknya kene ganti....:P

No comments: