Wednesday, October 13, 2010

nilah tugas aku setiap awal bulan

memang tiap2 bulan aku yang akan bawak mak soping barang2 dapur......kalau aku gi kursus atau ada hal barulah tugas ni diambil alih oleh wawa....tapi jarang kot dia bawak mak.....

kami soping kat pasaraya cs brothers jer......kat sana barang2 lebih murah dan dekat skitlah ngan kawasan rumah aku......

tiap kali soping memang akan amik dua troli....dua2 troli penuh ngan barang2....mak ni jenis suke beli skali banyak terus.....dia tak suke beli skit2......leceh katanya....tiap2 bulan bajet beli barang2 dapo ni mesti dalam RM400.00.....

lepas ni aku dah kawen....sapelah yang nak bawak makkan????along ko amiklah lesen cepat2....kesian wooo nanti mak tak ada sape nak bawak gi beli barang2 lagi....

4 comments:

Tihara said...

wow..mcm nk buka kedai runcit gitu..tp senang bli byk2..nak masak je adae terus bhn nye kan

azrin_zelina said...

tihara:mgg dh mcm kedai runcitpun...hiks!

hasma said...

2 troli sekaligus gtew...huhu..dhla lin nk pndh s'ban ni...sapalah gerangan pengganti lin nanti?

azrin_zelina said...

hasma,linpun tak tau sape penggantiku nanti....:D