Friday, October 22, 2010

PotLuck!!

hari ni unit aku wat potluck...saje jer...pasai dah lama tak wat makan2 macam ni.....bila dah wat makan2 macam ni...barulah rasa seronok skit....macam keluarga gitu.....lepas ni leh la kita wat lebih kerap lagi....sebulan skali ker.....

menu2 yang hampir habis.....mula2 tak ingatpun nak amik gambo....:D

saje je aku bagi kek ni......meraikan besday kawan2 dari bulan januari sampai december....senang gitu....semua rasa hepikan pasai besday korang sambut skali harung je...barulah rasa macam sebuah keluarga...tak gitu:D

antara menu yang ada....
bihun - cc latifah
karipap - cc azah
kek coklat kukus - cc aina
sandwich sardin - zila & chris
keropok ikan - bad
rojak buah - k.aizam
puting roti, puding caramel & puding batik (nama aku hentam jer) - nasya
koktel - zarah
air sirap laici - nor
kek SR - aku

4 comments:

Cik Ezy said...

salam kenal.. =)

Cik Ezy said...

salam kenal.. =)

BUNGA said...

salam..
senang yer buat kek bday jan sampai dec tu..
adil namanya..hehe

azrin_zelina said...

hai ezy...salam perkenalan
bunga : ye senang,sbb jimat skit..lg 1 kalau tiap2 bulan wat makan2 gemuklah akak...hiks