Friday, October 29, 2010

Moh kita berjalan....

hampir seminggu aktiviti ni berlangsung...tapi hari ni barulah ada kesempatan nak update....kata pi kursus kan...jadi haruslah berehat jup dari nengok blog....:D
'berjalan demi kesihatan anda'....begitulah bunyinya aktiviti yang aku gi tu....majlis ni anjuran kementerian kesihatan malaysia....dorang wat kt depan dataran perbadanan putrajaya....masa mula2 aku sampai tu memang tak macam ramai sangat orang....

tapi rupa2nya ramai sungguh yang berminat nak join aktiviti sihat macam ni....barulah namanya rakyat malaysia yang mementingkan kesihatan....ewahhh,macam duta kesihatan lak bunyinya ekk...:P


aku memang minat aktiviti2 macam ni.....esokpun aku ada join walk for charity.....kt putrajaya gak.....lagi 2 minggupun ada lagi aktiviti macam ni yang aku join....aku pulun habislah sebelum menamatkan zaman bujangku...:P....benarnya tak rugi join aktiviti macam ni....pasai bila peluh keluar badan kitapun jadi sihat jer......jadi pada kawan2 ku semua...moh la kita semua bersenam untuk kesihatan.....

No comments: