Friday, October 8, 2010

Peneman setiap pagi di opis....


inilah bfast aku ari2 kat opis.....sekarang ni pagi memang tak makan berat.....amik yang ringan2 jer...tiap pagi aku memang akan minum susu ngan makan epal hijau sebiji.....

dalam kui 10 barulah amik jacobs oatmeal......tapi kalau time cuti...jarang aku makan macam ni.....pasainya malas nak bancuh...huhuhuhu

ye kengkawan susu tu sangat baik ye untuk tulang kita....nak2 bila umo dah makin meningkat ni....kalsium kenelah cukup....kang tak pasai2 tulang reput sebelum waktunya....ahaks!:P

1 comment:

Lizzie Yasmin said...

aku kalu mkn benda nie pagi2.. kang tak smpai pkul 11, dah kebulur bgai nk gila.. klu tak start mkn okey plak... huhuhu