Monday, October 11, 2010

10.10.10

10.10.10.....memang tarikh yang cantik....tarikh tupun mesti ramai yang kawen kan???.....akupun dapat 2 jemputan hari tu.....

kenduri pertama dekat desa air hitam.....sape yang kawen???ntah akupun tak kenai....mak je yang kenai...aku main follow jer...:P
temanya adalah merah hitam.....aikkk,sama lak ngan tema aku nanti....sekarang ni orang dah semakin berani guna warna2 macam ni kan....

kat kampung aku belum ada lagi yang guna tema warna ni...kira ni pengantin yang pertamalah guna...aku nanti jadi yang kedua lah....:D

kat kenduri yang pertama aku tak amik nasi minyak.....aku makan nasi putih jer....lauknya memang best...aku amik ayam masak merah ngan kari daging jer...lauk2 lain saya tak makan....

dan ini adalah kenduri yang kedua aku pi....kat kampung kenanga batu 13 puchong....kenduri abang ata.....dorang ni ada bau2 bacang ngan nenek aku.....

kenduri yang sangat2 simple....tema dorang adalah warna ungu.....

aku makan nasi minyak ngan ayam percik jer.......ayam percik dia memang terbaik wooo....sedap...dorang bakar time tu jugak....panas2 lagi.....

dan penutup entri kali ni...aku sajikan dengan gambo tuan blog....aku memang jarang letak gambo sendiri....ikut mood...:P

No comments: