Tuesday, January 4, 2011

Sunway Pyramid & Alamanda

cuti kali ni memang betui2 terisilah...keluar dari pagi sampailah ke petang baru reti nak balik....tulah syoknya kalau dah kawen...ko keluar bape lamapun tak ada sape nak larang
**
masa hari sabtu tu kami ke sunway pyramid....mula2 nak pergi maxis tapi sistem kat maxis pulak down.....jadi kami ambil peluang jalan2 dalam tu....
**
kat pyramid kami tengok wayang cerita The Tourist....menarik jugak jalan ceritanya...
sunway pyramid...


tengok orang main ais ni macam best je.....


dari pyramid kami ke alamanda....jalan2 cari makanlah apa lagikan...nak makan kt pyramid tak ada lak yang kena dengan tekak ni...
**
kat alamanda kami jalan2 kat carefour jer....cari barang2 yang murah dan berkenan dek mata encik suami....ye encik suami saya ni agak teliti ye apabila berbelanja......aku ikut je, sampai tak ada mood nak berjalan sebab penat yang terlampau...

nilah hasil rembatan kami kat carefour....sangat berhemahkan en. suamiku berbelanja....oh yer, sunlight tu beli 3 pasai murah...tu yang dia rembat sampai 3....
**
hari ahadnya pulak kami tak kemana...hanya duduk rumah saja masak untuk en. suami....sarapan pagi en. suami mintak buatkan nasi goreng...tengharinya pulak aku masak daging masak merah...tu semua en. suami yang mintak.........
**
sekian kisah weekend kami....biasa2 jer...tapi penuh dengan aktiviti...sampai penat acik tau!!!

2 comments:

Awangku Johan said...

folo blog kamu..
jom, singgah blog saya

azrin_zelina said...

awangku johan : mekasih sudi follow..okey nanti saya terjah blog kamu