Tuesday, January 25, 2011

Perhimpunan Tahunan

aku tak pasti perhimpunan ni secara bulanan atau tahunan, dah 2 bulan aku kerja kat sini..rasanya ni baru pertama kali aku join perhimpunan ni.....

dah cuaca hari ni panas terik memang terbaiklah wok, peluh tu turun usah cakaplah, laju jer....lencun aku rasa, bau perfume pun dah bertukar jadi masam, aiyakkkk....makeup habis semua cair...:D

pengalaman pertama join perhimpunan, seronok tengok dorang berkawad tapi kalau tak panas mesti lagi seronok kot...:P

semua orang dok menahan panas je time ni....pengarah berucap panjang sangat, mujurlah tak ada yang pengsan yer...

masa perhimpunan ni ada majlis serah bot sekali untuk balai2......tu pasai ramai wartawan, tapi yang paling seronok lepas je abis perhimpunan ada jamuan makan....bukan makan pagi yer...tapi terus dijamu dengan makan tengahari.....sangatlah best, jimat duit hari ni....hehehehehe, lauk2nya menarik gak, gulai daging salai, ayam goreng berempah & sayur campur....Alhamdulillah kenyang untuk hari ini....:D