Monday, January 24, 2011

Khurafat


akupun dah pergi tengok filem khurafat ni...hari sabtu tengok kat terminal 1 seremban, pertama kali aku tengok wayang kat sini.....terkejut aku tengok tempat dia, tapi okeylah jugak hall dalam dia besar tau...

plan asal mau tengok filem faster, tapi tak taulah kenapa en. suami akhirnya buat keputusan nak tengok filem ni....dia kata filem ni tak adalah seram sangat, biasa jer.....aku memanglah tak rasa serampun pasainya asal time malam jer aku tutup mata...macam mana nak menghayati filem tu...hihihi...

secara keseluruhannya bagi aku filem ni okeylah, menariklah jugak untuk ditonton....dah last2 tu barulah aku paham kenapa tajuk filem ni khurafat, rupa2nya dia mengamalkan ilmu hitam untuk dapatkan sabrina tu....tapi sebab dia dah mengabaikan sabrina sebab tulah hantu tu dok kacau dia ngan family....gitulah kisahnya, sape2 yang belum tengok tu pegilah tengok, jangan tutup mata lak nanti tak rasa nikmatnya macam aku...hehehehehe:P

No comments: