Monday, January 10, 2011

Tat Telur

* pic main google je

semalam tekak ni teringin sangat nak makan tat telur......mula-mula pergi king kat tesco, tak perasanpun yang tat tu ada...suami dah siap bayar baru aku nampak...tak dapatlah membelinya.....
**
balik dari tesco singgahlah care4...ingatkan ada tapi tak ada jugak...aku memang dah terbayang2 dah tat telur ni....akupun tak tau kenapa tetiba je nak makan...padahal sebelum ni tak ada plak sukanya.....
**
bila dah tak ada tu....kami balik rumah solat dulu lepas tu keluar balik ke giant lak...kat sanapun ada kedai roti king jugak...tapi hampanya sebab dah habis.....tapi akhirnya aku dapat jugak makan tat telur ni....en. suami dengan baik hatinya sanggup gi tesco balik semata2 nak beli tat telur ni...............suke2...:P


notakaki: korang jangan wat rumusan sendiri yer....ai bukan ngandung cume teringin jer..:P

3 comments:

Orked said...

lin, ko mgidam ke? btl la yer

NaniE said...

tu macam dah kena cari resepi buat sendiri tu..hehe..

azrin_zelina said...

orked : bkn ngidam cume teringin jer
nanie : hehehe,tangan ni tak berseni dalam bidang masak memasak....kang tkt langsung tak jd