Monday, January 24, 2011

Terima Kasih Mak

Malam tadi MIL belanja makan, kami makan kat Dol Tomyam...area mana jangan tanyalah aku memang tak tau, aku ikut jer mana en. suami bawa.....

sangatlah menyelerakan, tapi aku makan tak banyakpun, kena dietkan, rasa badan ni macam ada kembang sikit....diulangi kembang sikit je yer bukan kembang banyak, nak jugak tu kata sikit...:P, tak leh kata kembang banyak kang aku sentap.....abang jom joging petang ni ek..:D


aku banyak makan sayur jer....macam tak percaya jer aku makan sayur...selama ni sayur bukanlah kegemaranku aku....kalau ada lauk lain memang sayur aku tak jeling langsung tapi kali ni sayur le aku bedal banyak....motif nak kuruskan...:P

tomyampun sedap, macam mana sedapnya tomyam tu macam tu jugaklah sedapnya aku menggaru...aku ni alah ngan seafood, tapi yang tak boleh makan tulah aku suka makan, sape suruh en. suami bagi lampu hijau, aku kalau dah bagi lampu hijau memang laju jelah masuk mulut...:P

makan memang sedap, lepas tu mulalah berzikir kat telinga en. suami kata badan dah naik....masa makan tak ada pulak nak ingat semua tu...hehehe, tulah lin, perangai tak pernah nak berubah...:P

No comments: