Thursday, January 27, 2011

Forum

saya pergi dengar forum agama dekat wisma negeri, best tau ustaz yang bagi ceramah tu dari pejabat mufti negeri johor, tajuk ceramahpun menarik pasai ilmu falak, sebenarnya saya jarang dengar ceramah pasai ilmu falak ni, sebab tu sangat2lah teruja bila dapat dengar, dengar tentang bulan dan matahari...:D

saya duduk belakang sekali, nasib baiklah saya tak mengantok time tu...:D, ustaz tu kelakar jugak tau, asyik tersenyum je sepanjang dengar ceramah dia....nak ketawa tak sesuai plak, almaklumlah perempuan melayu terakhirlah katanya....bluekkkkkkk!

tuan blog yang gembira campur teruja sebab dapat keluar dari opis, sampai pukul 1 kami kat sana, makan tenghari pun sedap...sekarang ni semua makanan sedap2 je saya rasa, tak ada yang tak sedap....:D



notakaki : ziela & bad, k.lin maintain kan....:P, perasan sokmo jangan dorang berbulu ngan aku dah...hahahahaha

No comments: