Thursday, September 30, 2010

serbu rumah elfida...

ni cerita agak basilah....hari kejadian adalah hari sabtu lepas yer....masanya dalam pukul 9.00 malam...tapi sayang tak ada gamba lah...masing2 seronok bersembang tak ingatpun nak amik gambo...lagipun seganlah ngan suami el...tak pelah nanti kalau ada open house kengkawan yang lain kita amik gambo ye...:D

aku plan nak pi petang...tapi bila dah kawan2 semua nak gi malam...aku redha jelah...lagipun aku paham ada antara dorang yang kerja sabtu tu...plan ngan linda lepas maghrib...aku tunggu kt tol puchong tu jelah...last2 menunggu dorang dekat kui 9.00 malam baru nampak batang idung...sabo jelah...kawan punya pasai kenelah bersabar...:P

kami gi konvoi 3 kereta jer...aku sensorang je...mula nak ajak sikin tapi dia kene jaga si miss Q lak...aduhai, nak tak nak kenelah pi sensorang....linda & leha naik satu kereta...dan kereta yang ketiga family ramlah....aku kenelah jadi pemandu pelancong pasai dorang tak biasa sangat area putrajaya ni...oh ye, si el duduk kuarters kat presint 14 (eh betui ke????,aku dah lupe lah..:P)

sampai je kat umah el, si asma & family dah ada....aku ingatkan dia tak datang...rupanya ada jugak sabahat aku tu...memang dah lama tak jumpe dorang ni...windduuuuu giler...dorang ni semua kawan masa zaman sekolah menengah...walaupun kami ni tidaklah terlalu rapat sangat tapi kami selalu ingat mengingatilah...cewahh, ayat tak leh bla...:D, tu pasai kami leh bersahabat sampai sekarang...masa kat umah tu pun tak cukup korum lagi....si nolly tak dapat join pasai adik iparnya kawen kat kuala selangor....tak ada rezekilah nak jumpe kan????

el hidangkan kami dengan mee bandung, nasi impit kuah kacang & popia (el, popia tu sedaplah)..sambil makan sambil bercerita...memang seronok time tu...dorang ni plak semua dah kawen...dah ada anak2...tengok gelagat anak2 dorang aku lak yang suke...:P....lama gak lepak umah el...sampai tertido2 anak si asma...agaknya tuan rumahpun dah ngantok kot...hahahahha, yelah kami ni bersembang macam tak ingat nak balik jer...lupe hari dah malam..:D..sebelum balik haruslah bersalam2...laga2 pipi...tu memang trend orang pompuanlah....si amir tu sokmo tanya aku nape orang pompuan suke laga2 pipi....biasalah tu tanda menunjukkan kasih sayang....ewaahhh pandai je wat rumusan..:D, dan time tu akupun ambil kesempatan mengedarkan kad undangan....kawan2 ku semua dah dapat kad...mereka harus dibagi awal...pasai susah sangat dapat jumpe...

No comments: