Wednesday, September 8, 2010

macam manalah yang sesuai agaknya????

aku nak gunting rambut...dah bosan dengan gaya rambut sekarang ni...konon2 nak cube gaya yang barulah....tapi tak tau gaya macam mana yang sesuai....dahlah rambut jenis tebal...
aku suke jugak gaya macam ni....ingat nak try potong macam ni...agak2 leh tutup bentuk muka yang bulat ni ke???...ahaks

tapi yang ni lagi cantik...rambutpun lebih kurang je panjang macam ni...

paras bahu ni okey jugak...tapi susahlah pakai tudung kalau rambut macam ni...takut terjulur2 keluar
nak try yang ni okey dok?????mesti muka nampak bulat je kan....susah jugak nak pilih gaya yang kena ngan bentuk muka ni....senang2 suh jelah tukang gunting tu potong mana yang sesuai ngan bentuk muka....tak saba lak nak berambut baru..:D


p/s: semua gambar kredit to en google

1 comment:

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

saya ingat nak potong rambut yang paras bahu tu. Comel gila. boleh nampak muda 3 4 tahun. serius comel...