Thursday, September 23, 2010

Kenapalah mahai sangat???

malam tadi jalan2 kat jj taman equine ngan mak & sikin....nak mencari barang penting bagi seorang wanita...
ewahh ayat tak leh bla...

tapi sebelum masuk jj tu singgahlah kt poh kong...aku nak survey harga cincin tok amir nanti....
tapikan, napelah mahai sangat harganya...nape?nape?napeeee?...
memanglah ada cincin yang murah...tapi aku tak suke cincin lelaki yang ada batu2 tu...
nak2 batu2 yang warna warni....warna merahlah, birulah, putihlah....
memang acik tak berkenan....

aku suke cincin yang kosong jer...aku dah jatuh cinta ngan satu cincin silver tu....
memang terbaiklah design dia...sampai aku leh jatuh cinta pandang pertama...:P
tapikan...bila nengok harganya terlopong gaklah...
seribu lebih tuuuuu....
jadi pada en amir....adakah anda mahu cincin jugak????
cancel leh tak????
leh la, leh laaaaaaaaaaaaa......
kasihanilah awek mu yang bergaji kecik ini...ewahhh
tapi kalau en amir nak gak...baya separuh2 lah...
hahahaha...kejamnya saya ni kan....

cincin ni kita kiv dulu....kot pm umum bonus ke tahun ni...
nanti saya beli untuk awak ye en amir....:D

2 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

nape xcari kat kedai emas kelantan kat alamanda tuh..harga reasonable la..

azrin_zelina said...

irnie aku tak pernah lak gi kedai mas tu...okey ker???