Wednesday, September 1, 2010

Saya Memang Pantang Nampak 'Dia'

saya memang tak leh nampak 'dia'...
hati ni meronta-ronta je nak tau...
dahlah seminggu 3x saya jumpe 'dia'....
macam mana tak tergugat iman ni...:D
>
>
>
>
>
>
>
nilah 'dia' yang saya suka sangat tu...
si sotong.....hiks!
saya ni memang pencinta sotong...
tapi sayang tak boleh makan selalu....
kulit saya allergic...
kalau makan pasti menggarulah lepas tu...
abihlah naik gatal2 tu...

tapi saya beli jugak...
ari senin balik je keje terus masuk dapur...
masak sambal sotong.....
saya tak peduli nak gatal pun gatal lah...
pasai tekak saya ni yang dah gatal sangat nak makan....
saya terbayang2 sambal sotong tau...
aduh sedapnya...
dulu masa zaman sekolah...
saya pernah berbuka puasa semata2
tak tahan tengok sambal sotong......terukkan?
tulah tandanya saya ni pencinta sotong yang tegar......:P

No comments: