Thursday, September 23, 2010

ada lagi 1 bulan 3 minggu 6 hari...bersediakah aku????

apa persiapan yang aku dah buat????...moh nengok...
#barang hantaran (semua dah lengkap,barang2 tersimpan rapi dalam paper beg jangan berhabuk sudah:D)
#fitting baju belah lelaki (dah fitting & tukar baju design lain..design yang lagi cantik dan penting nampak kurus..:P)
#borang nikah aku & amir dah lengkap (esok aku nak pi hantar ke pejabat agama)
#khemah (dah bincang semuanya dari tema sampailah susun atur)
#Gift (dah beli tapi lum siap sepenuhnya mendeco,tak taulah bila nak sambung wat)
#hiasan bilik (semua dah beli tinggal nak pasang jer...huhuhuhu)
#kad jemputan (yang ni aku hanya bagi pada sedara mara yang jauh je dulu...kes malas nak balik kampung 2x)
#bunga telur (dah complete semuanya..legaaaaa)
#baju penanggah (pun dah sattle sangat2lah lega)
#baju pengapit pompuan (dah siap)
#set bilik tidur (dah beli tapi masih suh tokey kedai tu simpan dulu pasai umah dah penuh barang)

persiapan yang belum buat???ha yang ni banyak...aduhai pening koo..........
#baju nikah (belum tempah lagi...tak tau bile nak wat,tak tau kt mana nak tempah)
#bunga dulang (mungkin awai bulan 11 baru siap...tokey tu kata kalau siap awai2 nanti nampak tak seri)
#gubahan hantaran (akan dibuat bila bunga dulang aku siap)
#baju pengapit lelaki (tak taulah bila nak gi beli...nampaknya bulan ni kene sattlekan)
#cat bilik (bulan depan kot mulakan operasi mengecat)
#kad jemputan (belum siap listkan lagi senarai jemputan)
#baju sanding belah pompuan (baju lum siap lagi...dalam proses katanya...awai bulan 11 baru leh fitting)
#pelamin (pun belum bincang lagi nak design & color apa yang sesuai)
#photo (lum bincang gak lagi nak amik gamba macam mana)
#cincin nikah tok amir (yang ni aku tak pastilah samada amir nak ataupun tidak kalau tak nak selamat....hiks!)
#makeup (akan bincang kemudian & lum tetapkan lagi sape tukang makeup nya...tapi harap2 dpt yang terbaik)
#makanan (yang ni aku serahkan semua pada mak & ayah..)
#kompang & PA sistem (kompang memang dah book cume pa sistem tu yang aku tak sure...ayah uruskan)

hmm,rasanya macam ada lagi yang lum setel...tapi tak ingatlah plak....nanti kot2 ada aku update kemudian lah ekk...

No comments: