Tuesday, September 28, 2010

Anak buahku dah bertambah lagi sorang....:D

makin bertambah anak buah aku ni....
ini bermakna tahun depan duit rayapun bertambah le...hiks!
ini anak buah yang ketiga.....hero lagi...
nampaknya miss Q masih mengekalkan takhtanya...
sebagai bunga....:D

nama dia Muhammad Harith Firdaus...
kecik je orangnya 2.03kg...sangat2 halus...
aku nak pegangpun takut ko...
jadi aku hanya tengok jelah nak angkat tak berani...
sebenarnya dia ni lahir tak cukup bulan...
sebulan awai dari tarikh jangka bersalin...
bersalin secara normal yer.....
agaknya tak sabar nak melihat dunia tu...
takpun dia tak saba nak makan nasi minyak kot...:P

dan adik iparku berpantang kat puchong....
emak aku yang jaga...
bertambah kuruslah mak aku ni...
kene jaga 3 orang cucu sekaligus.....

No comments: