Thursday, September 30, 2010

setelah lama tak buat....

**pic kredit to encik google**

akhirnya petang semalam aku berjaya jugak wat skipping....
dah lama aku tinggal kan sejak buat treatment kat slimworld....
fuhhh, memang best giler lepas bersenam....
aku rasa badan fresh sangat2....

ada yang kata skipping ni tak elok tok pompuan...
akupun tak tau kebenarannya...
tapi aku rasa kalau wat dengan cara yang betui...
tu semua tak jadi masalah kot....

skipping ni jugak yang bantu aku turunkan berat badan...
serius aku tak tipu...
tapi ko kene konsistenlah...
ari2 kene buat....makanpun kene jaga jugak...
macam aku ari2 aku akan melompat selama 15 minit...
dalam masa 15minit tu aku melompat 1000x...
memang tu je tahap yang mampu aku buat...

pada kawan2 yang nak kurus tu...
moh le sama2 kita skipping yer...
jangan malas2...
untuk dapatkan badan yang cantik...
perlukan pengorbanan & kene rajin...
akupun tengah berusaha gak ni...
target aku masih jauh lagi...
nak turun lagi 10kg dalam masa 2 bulan....
caiyok...caiokkkkkkk

No comments: