Tuesday, September 14, 2010

Aku dah mula kerja

Ari Isnin aku dah mula kerja...masuk2 je parking opis tengok bukan main lengang lagi...banyak parking kosong...buat aku takut je...:D

aku nak cerita pasai raya tahun ni....kisah raya aku biasa jer...sama je macam tahun2 sebelum ni...cume tahun ni aku tak ada bajet duit rayapun kecuali untuk anak buah, wan & atok je yang aku kasi...sori yer, kewangan tak mengizinkan pasai ada benda lagi penting nak wat....:D

hari raya pertama belah paginya aku beraya kat puchong jer seperti tahun2 sebelum ni...raya kt sini seronok skit...umah nenek, pakcik makcik sebelah menyebelah jer.....tak sampai setengah hari dah abih semua rumah aku pergi...disebabkan raya kali ni mak & pakcik2 masak sama2 rendang & nasi impit...makanya aku hanya makan kuih raya je kt umah dorang...selamat perut aku...oh ye, pagi tadi timbang berat aku tak naik wooo, masih maintain lagi..Alhamdulillah:P

lepas solat jumaat aku & family bertolak balik ke temerloh rumah atok aku iaitu ayah pada ayah aku...trafic petang tu agak bz jugaklah pasai lambat gile sampai kampung...dekat 6.30 petang baru sampai umah atok...kami bermalam kat sana, malam tu plak perut aku ni wat hal...aduhai cirit biritlah plak...kejap2 bangun, wat ilang mood jer....esok siangnya gi beraya umah sedara marapun takut nak makan...takut sakit perut masa dalam perjalanan pulang ke kl.....sampai kl awai gak dalam kui 3.00 petang...memang best time balik tu pasai jalan clear...oklah, tu je cerita raya aku...biasa jer tak menarikpun...sekian:P

No comments: