Wednesday, August 3, 2011

Menu Hari Ke3 Ramdhan [PDR & PERS]

Sahur
Air Kosong
1 Senduk Nasi Putih
1 Ekor Ikan Kembong Goreng
3 Ketul Kecil Daging Masak Sup



Berbuka
Air Kosong Suam
Bihun Goreng
3 Biji Kurma
1 Ketul Popia Sayur
Murtabak Sebesar Kotak Mancis 1



Dan hari ini aku sangat puas hati pasai dapat bersenam. Mula-mula aku masuk gym dulu kayuh basikal selama 15 minit, lepas dah berpeluh selencun-lencunnya aku masuk padang track pulak untuk joging selama 15 minit. Jadi hari ini aku berjaya bersenam selama 30 minit, Alhamdulillah.

5 comments:

MamaZafeera said...

k.lin masuk gym sblm berbuke ker?

CIK MAY said...

aii pun nak kurus jugak...follow blog ni mesti byk info...;)

Mia-Ina said...

alhamdulillah azrin...go..go..teruskan dgn kekuatan

azrin_zelina said...

Mamazafeera : klin bersenam 1 jam sebelum berbuka,ingatkan lembik je lepas bersenam tapi tak bdn jadi lagi segar tau cuma haus je.

Cik May : okey, sama2lah kita menguruskan badan ye, hehehe

Mia-ina : terima kasih bagi lin semangat

MamaZafeera said...

hahahha...sy ber gym kat dpur je la smbil masak ye...berpeluh jgk duk kat dpur sbb rushing memasak...hahaahahaha...