Wednesday, August 17, 2011

Aktiviti Hujung Minggu...

Jalan-jalan window shoping kat jj seremban 2....bosan duduk rumah punya pasalkan, siap tengok wayang lagi tu, cerita zookeeper, best jugak cite ni...

macam ni je ke dekorasi untuk raya kt jj sbn2????macam tak berapa nak lawa je...hehehehe


aku yang suka belek membelek...nak belinya idoklah,sekarang ni aku dah jadi baik tak suke membazir tak tentu hala.............:P


aku suka ada satu corak curtain tu, cantiklah...bolehlah nanti cari untuk rumah baru...weeee, tak sabarnya nak soping barang rumah.


banyak booth yang jual barang persiapan raya....pilih je mana yang berkenan

2 comments:

CIK MAY said...

wah..soping raye!!!yeay..!seronot...=)

azrin_zelina said...

memang seronok soping menghabiskan duit...hehehe