Thursday, June 24, 2010

Tanjong Jara Resort, Dungun Terengganu

* pic credit 2 en. google

inilah tempat impian aku untuk honeymoon, Tanjong jara Resort, Dungun Terengganu..ni sume pasai terpengaruh ngan novel 'terbanglah sayang' penulis novel tu kata tempat ni memang cantik sesuai sangat untuk honeymoon...jadi akupun gooogle le untuk tengok...bila aku buka je terus jatuh cinta memang betuilah apa kata penulis tu tempat ni memang cantik...

Mr.A ajak pi langkawi jer..tapi aku tak maulah..bosanlah langkawi tu...aku tak berapa berkenan sangat langkawi...tempat tu tak sesuai dengan jiwa aku yang romantis ni...puiii..mesti along geli baca ayat berani mati aku ni...hahaha..pedulik la..:P

tempat ni bukan jauh sangatpun kalau bawak kereta dalam 4 atau 5 jam jer dari kuala lumpur..kalau dari kuala terengganu makan masa sejam lebih jer...kalau honeymoon kat sini, boleh lah jalan kat kuala terengganu...kawenpun belum dah berangan nak honeymoon yer, gatal sangat ke cik lin oiii..tapi biarlah, sume ni perlukan perancangan yang rapi...barulah best...hiks!

harap2 Mr.A setujulah dengan cadangan aku ni...saya tak mau p langkawi tp mau p terengganu ekk...bolehlah, bolehlahhhh...kalau setuju silalah booking tau nanti kang takut melepas plak...pastikan Mr.A booking Anjung Room tau...:P

4 comments:

Zilla said...

nak muntahla...uwekkkk

woi.hujung tahun sana hujan la..jgn honeymoon dalam banjir dah la yek..hihihi~lain x kalo nk p mana2 bincangla dulu ngan orang..cehhh, p jela langkawi tu...hihihi

adzlin said...

tempat tu bukan pulau persisir pantai mcm pd je le...langkawi tak bestlah...aku tak suke..

Zilla said...

ckp org degil..tgkla nanti...

^..NieDa..^ said...

wahhh impian gtu...x sangke kawanku ni berjiwa romantis ghupenye...ngehngehngeh!