Tuesday, June 8, 2010

Lemau

hari ni memang lemau sgt nak gi kerja..mana tak lemau sampai 3 hari aku cuti..dah lah ari ni gi kerja mcm kerja sorang2 jer..sume diam membisu jer kt meja masing2...agak2nya dorang ternak emas kot dalam mulut...hahahaha,jangan marah yer adik2 ku gurau je..:D

sekarang time cuti best je duduk rumah sebab ada budak kecik tu..sonok gak dok melayan dia pasai dia dah pandai nak bg respon bila aku ajak bersembang tapi dalam bahasa dialah..aku tak pahampun..yang aku tau hanya seronok denga mulut becok dia tu bercerita..tetiba lak rindukan qalesya..minggu depan ibunya gi kursus induksi 2 minggu..abihlah anak ko wa, aku uli secukup rasa..

minggu nipun dh start cuti sekolah..makanya banyaklah undangan kahwin yang aku terima, kt kampung aku je memang tiap2 minggu full, minggu ni Insya-Allah kalau tak ada apa2 aku sekuarga akan balik ke pahang..anak jiran umah kt felda tu kahwin..

No comments: