Wednesday, June 9, 2010

kad kawen - done!

lega sangat bila satu2 persiapan kawen aku selesai..baru dapat bernafas dengan lancar sekali..hiks!

kad kawen aku tempah dekat kadkahwin.com, design kat sana memang lawa2..rambang mata aku tengoknya..tapi memikir bajet jadi haruslah ambil yang bersesuaian dengan bajet sendirilah kang kalau ambil yang mahai2 sok nak beli barang lain menggagau mencari duit..

aku nak ucapkan ribuan terima kasih yang teramat2 sangat wat along sebab dia sudi sponser kad kawen aku..dia redha je apa yang aku pilih...yelah, kad kawen tu penting tau dari situlah memancarkan bagaimana kelancaran majlis kita nanti...kalau pilih kad pun main hentam jer nanti time kenduripun jadi kacau bilau...ni pandangan aku saje...kalau tak betui tu sorilah ye..lain orang lain dia punya kehendak dan citarasa...

No comments: