Friday, June 18, 2010

Layan Jiwang..

ari ni aku kua awai dari biasa..6.30 dah kuar dari rumah anta along kat ERL dia mau pi kelas ada exam..dalam perjalanan tu denga hotFM..kua lak lagu ari lasso, cintailah aku sepenuh hati...memang layan habislah dah la hujan, memang syoklah:D..aku sukalah lagu ni...mendalam sungguh maksudnya tu...


Di dalam hatimu
Telah aku temukan
Erti kebahagiaan

Sanggupkah dirimu
Untuk bertahan
Hingga waktu tak berjalan

Mencintaiku
Walau bintangku tak berjalan

Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini

Betapa hidupku takkan pernah sama
Bila kau tinggalkan aku
Tetaplah disini saling memiliki
Selama-lamanya

Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini
Tiada erti semua bila kau pergi

Genggamlah tanganku dan peluklah diriku
Saatku jatuh nanti menangis sepi

Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
CIntailah aku sepenuh hati
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini
Tiada erti semua bila kau pergi

No comments: