Wednesday, June 23, 2010

Lagi 2 hari

aku menghitung hari ni..lagi 2 hari aku nak gi bercuti..aku nak rehat puas2..badan aku letih otakpun dah letih gak asyik kerja jer..kali ni nak bercuti sepuas2nya...dan aku berharap percutian aku kali ni menyeronokkan tanpa sebarang gangguan...:D

tapi sepanjang percutian tu mesti aku rindukan anak buah aku si qalesya..mesti rindu dengan mulut becoknya tu..dia suke bercerita bila kita tanya..mulut dia memang tak henti nak bercerita..tapi bercerita dalam bahasa dialah akupun tak paham..yang aku tau aku seronok tengok mimik muka dia gerak mulut dia bila bercerita..bila penat bercerita mulalah nak nangis..rupanya dia bercerita ada makna suruh kita angkat dia...aduhai,qalesya,qalesya..kiutnya..

akupun mesti rindu kat mak aku..almaklumlah aku ni kan anak mak..mana ada mak situlah ada aku..aku mana penah pisah jauh2 ngan mak aku ni..nanti dah kawen macam manalah agaknya kan..tak dapat nak bayangkan..

tapi paling aku rindulah mestilah MR.A...yelah kat sana nanti mana leh nak berSMS..mahai wooo,nampak ganya selama 3 hari aku akan diam tanpa sms dia lah..waaa, rindulah nanti..:P

jadi aku nak ucapkan selamat bercuti wat diri aku sendiri...hihihihi, semoga percutian aku kali akan membawa kenangan paling indah wat diri aku dan semoga aku selamat pergi dan selamat pulang ke rumah aku yang tercinta

2 comments:

Zilla said...

ekeleh..kosernyala..hihihi
sapa kata kat sana tk blh nk bersms? org p bandung aritu siap blh call lagi mesia tau tak payah nak on roaming..tapi kat singapore tak tahula blh ke idak...hehehe

adzlin said...

eleh sibuk je ko ni...biasalah org dh matangkan haruslah rindu merindu..hahahaha,memanglah boleh tp mahailah wei dia caj,sedangkan aku pi johor ari tu duduk kt hotel selesa kot..sms amir kene 50sen pasai line singapore yg masuk