Monday, October 12, 2009

Perjalanan yang jauh dan memenatkan..

tujuan utama aku servis kete tu pasainya nak berjalan jauh...nak anta adik sepupu aku kenduri menyambut menantu kt jengka 6...

kami bertolak dari rumah kui 10 pagi sampai umah belah lelaki kui 1, jauhnya ko.....kami konvoi 9 biji kereta...mujurlah aku bwk kete auto,kalau manual mau kejang kaki aku ni...

nilah adik sepupu aku tu...si nurul...makcik aku siap pesan kt aku kalau nak kawen nanti jangan cari orang jauh penat nak ngantonya...betui gak tu kan...tp kalau dh jodoh ngan org jauh takan nak tolak plak...ye dak...kang jd andartu lak aku...oh, nehiiiii....


kiri kanan pokok kelapa sawit jer....kalau malam2 lalu sini mesti takut....
nilah tandanya aku dh sampai ke Jengka 6, ada tepak sirih lagi sambut kami tau....secara kesimpulannya perjalanan ke jengka 6 tu memang memenatkan...dan kt sana gak aku tengok kenduri yang paling sempoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....apa dia yang sempoi bialah menjadi rahsiaku...tak baik mengaibkan orang ye dak....:P

No comments: