Thursday, October 22, 2009

Entry Ini Adalah Entry Puji Memuji

saje je aku nak berjiwang karat lak, asik skema jekan letih jugak...semalam aku balik keje dengolah hotfm jemnya topik....tajuk dia apakah keistimewaan pasangan anda..lebih kuranglah kot akupun dah lupe...huahuahuahuahua....

so akupun nak gaklah bgtau apa keistimewaan pasangan aku...eh long kalau ko tak suke ko jgn baca tau...sibuk jer:P

keistimewaan dia ekk...meh nak pikir jup..tpkan aku rasa....
  1. baik hati, kenapa aku kata baik hati sebab dia suke tolong aku dr segi kewangan dan lain2lah...walaupun dia suke bebel2 tp dia kasi jugaklah...bebel tok kebaikan dia kata aku ni boros...duit manjang tak cukup...:P
  2. dia seorang penasihat yang baik...tp nasihat ke bebel ekkk...hehehehehehehe...ye korang dia memang suke membebel yer...panas tinga ni denga tau...
  3. penyayang...wah ni yg tak leh bla...memang penyayang lah sangat2...tujuan aku puji gtu sebab nak suh dia anta aku pi klia ahad ni...aku nak terbang ke sabah:P
  4. dan akhir skali apa ekk....penyabar, bertanggungjawab...dia memang sabar2 sgt dengan perangai aku ni...alah akupun bukan suke wat perangai sgtpun...kadang2 je..betui kan en amir...:P

1 comment:

Anonymous said...

Hello! I'm newbie in Internet, can you give me some useful links? I know only about Yahoo [url=http://yahoo.com]Yahoo[/url] http://yahoo.com Yahoo