Monday, October 19, 2009

Pandailah Sangat

konon semalam nak tgk waterski...tp time kami dtg tu dorang dh abih lawan...alang2 dh sampai merayapkah kt area situ...memang cantik tmpt tu...dekat ngan pullman hotel...lawa sgt

gambo2 yang diambik leh dak kecik...tp apa2 gambolah dia ambik tu...

belasah jelah...kang kalau tak bg pegang kamera dia mengamuk lak kt situ....

gambo celah pokokpun ada....dasyat tui budak ni

nilah budak yang rajin sgt mensnap gambo2 tu....

2 comments:

BULLET said...

cantik la tempat tu...nanti nak g la kalau ade mase...cam rilek je kan...

adzlin said...

ye tempt ni memang sgt2 canti...tenang je wooo,kt sana ada tmpt mandi gak utk anak2 & org dewasapun ada tau...datanglah