Wednesday, October 14, 2009

Pagi Yang Dingin

sejuk betui pagi tadi...aku bangun kui 5 dengo ujan kat lua...rasa nak tarik selimut jer sambung tido..:P..tp tak boleh baju keje lum iron lagi...aku ni jenis yang suka iron baju pagi2 dan hari2 aku akan iron...aku tak suke iron baju byk2...memang senangkan nak pakai amik jer..tp aku tak leh lah...rasa mcm tak besttttttt

malam tadi msg2 ngan en amir...bincang2 pasai life kitaorg...dan aku rasa puas hati sgt...pasainya amir ni jenis yang susah sgt2 nak wat keputusan....dia jenis suke berpikir...dia akan pikir dari a-z....baik buruknya...

malam tadi wat pertama kalinya kami tak begaduh bila ckp hal ni...kalau tak memang confirm gaduh punyalah...hal kecikpun nak gaduh..pelik aku....:P,tp bukan gaduh teruk2lah gaduh skit2 jer....sbb masing2 nak menangkan...:P

aku tak kisahpun kawen lambat...pasai aku tau amir mcm mana...dia berusaha mengumpul duit tok aku gak kan...:P, bak kata dia kawen memanglah senang tp nak bina idup lepas kawen tu yang palinggggggggggggggggg penting, kewangan memang kene byk...aku setuju!!!!

No comments: