Tuesday, October 13, 2009

Mencari Hadiah

gambo lupe nak snap..makanya aku hanya bercerita tanpa gambo lah ekk...
semalam aku pi cari hadiah tok 2 member opis yang baru kawen...kami wat collection dapatlah RM180.00, jadi kenelah bahagi 2...satu hadiah harga RM90.00 kiranya...

mcm biasa tugas mencari hadiah memang aku yg kene cari...pasai akukan ada kete..senang skit nak ngangkut hadiah tu....beli skali 2 kira berat lah...padahai tak berat manapun, belakon je lebih..:P

aku beli blander jer jenama sharp...satu blander harga RM89.00...aku suh mak mintak kurang dapatlah dalam RM86.00...dapatlah jimat skit...pasai duit lebihnya leh lah beli pembalut ngan kad kecik tu...

to Ju & Puan Ana...Selamat Pengantin Baru..dan terimalah hadiah yang tak seberapa dari kami di Unit Perkhidmatan...

sekian cerita tok hari ni...aku kering idea nak cite per....

No comments: