Tuesday, October 6, 2009

::mcm2 cerita tanpa gambo::

aku start keje hari ni...
tapi penat masih belum ilang lagi....
nak keje pun lemau je lagi...:)

sabtu & ahad aku terlampau bz ngan kenduri kazen...
jd tuan rumah ni haruslah letihkan..:P
ari sabtu aku tolong masak..
bg orang rewang makan...
first time dlm idup aku...
aku tolong masak time kenduri kawen...:P
aku just masak yg simple2 jelah...
ikan goreng, taugeh goreng ngan hati lembu masak kicap...

ahadnya plak...
bertambahlah bznya...
melayan tetamu2 yg datang...
tolong wat hiasan tok lauk pengantin..

kehulu kehilir aku time tu...
mcm mak pengantin lak..:P
sampai kawan sendiripun aku tak sempat nak layan..
kesian dorang...
sori ekk zila, mala & nor...
mekasih gak kt korang pasai tlg hias2 lauk pengantin...
amirpun aku tak sempat nak layan sangat tau...
kesian dia makan sensorang..
(eh kwn saya kata dia mcm cinalah:P)

sampai gambo pengantinpun aku tak sempat snap..
bz kemain...
nanti aku kawen jangan korang lepas tangan udahlah ye...
nanti aku babap kang...:P



No comments: