Saturday, October 17, 2009

Dah Lama Rasanya....

dah lama aku tak cite pasai dietkan...itu bukan bermakna aku dh lupekan terus tau...cume aku malas je nak cite...boleh tak mcm tu...

tp aku still control makan aku tau...ujung bulan nanti baru aku akan timbang berat badan aku yang terkini lah....kan aku sudah bilang aku hanya akan timbang tiap ujung bulan jer...

harap2 adalah perubahan....aku nak kawen wooiiiii...nanti kalau bum2 tak cantiklah nak pakai kebaya ketat:P

2 comments:

ibu_umairah said...

betul itu nak kahwin kena jaga badan tau...nant apa2 baju tak muat............

adzlin said...

ibu_umairah betui tu...nanti lawakan:P