Tuesday, November 30, 2010

status sudah berubah

hari ni baru dapat update blog.....lama rasanya aku tak bukak blog ni....bz ngan macam2 hal...banyak benda nak kene uruskan....dan sekarang alhamdulillah semuanya sudah selesai....

status ku jugak sudah berubah.....dari cik kepada puan....dan sekarang aku tinggal ngan kuarga mertua sementara rumah kami siap sepenuhnya tahun depan....memang kene banyak bersabar dan kenelah rajin....kene anggap macam mak ayah sendiri...insyaallah aku boleh!

ada gak yang tanya...apa rasa lepas kawen ni....mestilah best pasai kalau g soping semua en. suami jer yang bayarkan...jd duit ai selamatlah.....:P

banyak gambo aku nak upload ni tapi nak kena kecikkan dulu sizenya......pasai lambat sangat nak upload....nanti ada masa aku sambung lagi

5 comments:

Cik Ezy said...

tahniah..
selamat pengantin baru..
=)

CikPuanMiera said...

wow weee.
tukar status suda.
congrate dear

zilla said...

cuti lagi?ishh3 bawaklah tobat hehehe

AkuSahaja said...

A'kum.

Tahniah kak. Actually, saye folo blog akak da lame. saye suke bace pe yg akak update. finally, akak da kawen. tahniah :)

semoge bkekalan ke akhir hayat :)

katak_78 said...

ehem..ehem..puan!katak_ayu baru jump kat sini....suka ngan kehidupan baru?mula2 mmg malu2 cat..tapi nanti..okey..just nak bagitau..lama2 nanti kita akan tau kekurangan2 pasangan kita yg kita tak pernah pk..so masa tu la Tuhan nak uji...kena terima dia seadanya...okeh!hehehe....toin!toin!