Thursday, November 4, 2010

Semua benda datang serentak....

tahun ni banyak tui tuah yang datang...Alhamdulillah...semua benda datang serentak...sampai benda yang aku tak sangka2pun dapat gak....


awai tahun dikejutkan ngan lamaran encik amir..:P, pastu dekat2 nak kawen...en amir lak beli rumah......skarang ni aku belum lagi akad nikah...tapi aku dah dapat surat pertukaran.....macam mimpi je aku rasa.....tapi aku bersyukur sangat2 sebab perjalanan hidup aku dipermudahkan...Alhamdulillah....


sekarang ni aku tengah sibuk menyiapkan mana2 kerja yang ada......nak bagi orang lain ambil alih kerja kita kenelah pastikan semuanya bereh...barulah orang baru tak maki kita nanti....tapi kalau ada yang tersalah atau termiss buat tu...sorilah yer, aku hanya manusia yang lemah, tak lari dari membuat kesilapan...:D, kemana aku bertukar....nanti aku update kemudian yer, senin depan baru dapat surat penempatan yang sebenar....cau..

No comments: