Wednesday, November 3, 2010

Baju2 yang sangat comelllll

baju2 ni aku beli secara online jer....aku beli kat Cyrus Baby Shop.....memang cantik2 bajunya....semua buat aku geram...mujur lum ada anak sendiri...kalau ada mesti tiap2 hari aku borong punya.....hiks!


aku beli 2 pasang baju untuk anak buah tersayang....


baju ni untuk firdaus.....dia dh pakai dah baju ni....memang cantik...ngam je kt badan dia...


dan ini lak untuk qalesya......baju ni kene pakai time kenduri akad nikah aku nanti....tak sabo nak nengok lesya pakai baju ni....mesti cunnnnnnn

thanks ana....memang servis yang cepat....lain kali boleh la lin order lagi...

3 comments:

CikPuanMiera said...

sama2 kasih.
ha bagus2.
order lagi ye. :p
boley kasik discount lagi. hehehe

azrin_zelina said...

ana : mgg cantik...suke2...nanti pas2 kawen i order lagi yer...hiks

CikPuanMiera said...

okeyyy!