Thursday, April 8, 2010

Redeem baucer sogo

semalam aku cuti..cuti yang tanpa dirancang...hikss, tujuannya nak gi sogo semata2 untuk redeem baucer yang aku dapat,

plan asal nak g ari sabtu ni tapi amir lak kene keje jadi terpaksalah aku gagahkan jugak ambil cuti semalam, gi hari bekerja ni senang skit parking kt depan campbell tu banyak kosong dan yang paling best kt sogo tu tak sesak sangat...amanlah skit nak shoping...:P



baucer ni aku dapat masa beli barang clinique, jumlah yang aku dapat 130, memang boleh belanja sakan tanpa mengeluarkan duit...hikss

tapi bila dah sampai sana aku tak tau nak beli benda apa, aku hanya beli 3 helai baju jenama voir ngan hadiah untuk kawen ina nanti....



nilah hadiah ina tu...acilah kan li adiah guna baucer jer, jimat skit yang penting dapat li adiah yang elok skit...:P

lepas soping kt sogo destinasi seterusnya adalah JAKEL....apa aku wat kt sana???tungguuu...




p/s : mengantok gila ni,
tulah semalam soping sakan sgt
sampai badanpun jd penat

No comments: