Monday, April 26, 2010

My BFF Wedding

fuhh, akhirnya adik aku ni bertemu dengan cinta sejati....Alhamdulillah, aku tumpang gembira sangat2...
sabtu lepas aku gi kenduri kawen ina kt gombak...dahlah jalan jem pastu aku sesat lak tu...bukan sekali sesat tapi 3 kali tau...hangin je rasa, tp demi ina aku nekad jugak nak cari sampai jumpe....dan akhirnya setelah 3 kali sesat sampai gak aku kt kenduri ina...

masa sampai tu ngam2 dia tgh bersanding...cantik gile adik aku tu...manis jer dok atas pelamin tp tulah mulut tak leh control asik nak bercakap jer atas pelamin..ish2...hiks!
see, cantik kan ina...berseri2 u...aku tak amik gamba banyakpun...sebab tak boleh nak tunggu aku ada temujanji ngan si amir lak...diapun hangin je tunggu aku lebih sejam...yelah manalah aku tau jadi mcm ni...lgpun mrr2 tu paham2 jelah, jem memanjang

nampak menyelerakan je kek ni...terliur tengok.....:P

buat ina & suami, kak lin nak ucapkan selamat pengantin baru, semoga cinta kalian berdua akan berkekalan hingga ke anak cucu, hingga ke hujung nyawa...dan moga murah rezeki...

No comments: