Monday, April 5, 2010

Hias Menghias..:P

kejap je dah ari senin...tak puas dok umah, dah lah aku ni tiap2 ari keje sabtu ahad pun keje gak cari duit lebih...

ari sabtu aku ot penuh sampai kui 5 petang, tapi ahad memang separuh ari jelah takat kui 1 petang jer...kalau ari2 sampai ke petang mau pancit badan ni...tak cukup rehat nanti, kang sibuk sgt nak cari duit badan lak jatuh sakit...tak ke naya...hikss!


oklah, benanya nak cite aktiviti ari ahad aku sebelah petangnya lah....sambil tengok tv sambil menghias cendermata tok wedding aku nanti...aku buat ngan si wawa, dialah yang beria sangat ajak wat..katanya nak tolong buat sementara dia belum bersalin ni...tp tak taulah aku siap ke tak...:P, semalam baru buat 30 kotak dia sibuk penat...nampaknya aku jugaklah yang kene abiskan nanti...tengoklah time free2 nanti barulah boleh sentuh...(harap2 sangat along dapat siapkan...leh le aku ot jer tiap2 minggu...:P)


nilah antara bahan2 yang aku perlukan untuk mendeco kotak tu....bila tengok riben tu mesti dapat agak apa tema akukan...ye aku telah memilih tema merah dan hitam...nampak elegen skit...hikss!, tulah warna peberet aku tau.....:P



bencilah guna gun ni, macam selekeh jer bila berangkai2 keluar dah macam sarang labah2 je aku tengok...benci tau, tp nak wat mcm mana guna jelah...nak guna gam uhu takut tak berapa nak lekat jer...


dan ini adalah bunga hiasan sebagai penyerinya....aku amik warna putih, ni sikin lah yang pilih dia kata putih naik skit pasai riben aku dah warna merah ngan hitam...layankan ajelah...:P

itu jelah barang2 yang aku guna untuk menghias, simple jer cepat sikit siap...nak tengok hasilnya????mana boleh belum tibe masanya......winks^_^

No comments: