Thursday, April 15, 2010

NZa WEDDING CONTEST

Ni pertama kali aku masuk contest...saje je nak mencuba nasib..sebab contest ni macam menarik jer tu yang aku try walaupun aku tak pandai bab edit2 gambo ni...

okey contest ni dibuat oleh bakal pengantin iaitu Princess_N...tiap contest mesti ada syarat2nya kan...okey ni antara syarat2 yang dah ditetapkan oleh princess n...

1. EDIT pic di bawah mengikut kreativiti masing-masing...
ni pic asal
2. LINK kan edited pic tu ke blog PINK CASTLE ni...penyertaan tidak terhad
okey aku dh link kan...:D

nilah gambo yg aku pertaruhkan,simple gile...

3. Buat satu n3 bertajuk "NZa Wedding Contest"...& bg la ucapan papepun korang nak kt NZA & invite readers lain tok join dis contest...

okey N, aku nak ucapkan selamat menempuh alam perkahwinan...semoga bahtera yang bakal dibina tu akan berkekalan hingga ke ujung nyawa dan dikurniakan anak2 yang soleh & solehah..

okey kawan2 ku sekelian moh le ramai2 join NZa WEDDING CONTEST...TARIKH TUTUP PENYERTAAN 16 APRIL 2010....tak lama dh wei...

No comments: