Tuesday, April 13, 2010

Produk Mustika Ratu

semalam abih opis hour terus terjah alamanda...tujuan utama nak beli jamu ibu bersalin....aku beli tok adik aku yer yang baru pas bersalin tu....

mahai2 gak produk lepas bersalin ni...aku amik jenama mustika ratu, aku rasa jamu ni elok kot pasainya diakan dari Indonesia...orang indon pun memang terkenal dengan2 jamu2nya....

nilah dia JAMU SELAPAN by Mustika Ratu...siap ada bengkung lagi harganya cuma RM160.00, semalam kt umah aku try tgk apa yang ada dalam tu...memang complete ler....ada pilis, ada rempah tok sapu kt badan, ada minyak telon untuk baby dan ada gak kapsul2 jamu untuk ibu makan tp tu sume kene makan selepas 2 minggu, awai2 ni tak boleh makan lagi pasai bb baru 4 hari kan, takut kene penyakit kuning....

aku bab2 kecantikan & kesihatan lepas bersalin ni memang suke, sebab tu mak suh aku je yang cari...yelah orang dalam pantangkan kene jaga betui2, supaya lepas abis pantang nanti barulah berseri2...aura keibuan lah katakan...;P

No comments: