Thursday, April 15, 2010

Hepi Besday Along..

Tanggal 14 April 1979 lahirlah seorang puteri dalam keluarga Abdul Kudus & Siti Fatimah (mak ayah akulah tu..bluekss) yang diberi nama Noradzillah binti Abdul Kudus, masa kecik memang montel giler lah tp bila dah besa ni agak kering skitlah...tp skrg ni berisi lah skit...huhuhuhuhu...


semalam adalah besday along, aku saje nak wat surprise...semalam aku ot tapi sebelum balik tu sempat lah singgah secret resepi kat masjid putra...


aku memang tak boleh makan kek skrg ni...pasai tengah diet...jadi nak pilih kek yang berkenan pun payah...pasainya memang dh tak banyak pilihan sebab dh petang kek pun banyak yang dah habis...cheese cake banyaklah tp mak aku tak suke cheese cake..coklat cake hanya ada 1 jer lg yang tinggal, cashier tupun cakap kek ni sedap memang ramai orang suke...disebabkan tak ada pilihan jadi akupun amik jelah kek coklat indulgance (tui ke ejaan aku ekk, hentam sajelah)


taraaa...nilah kek yang menjadi pilihan aku tu...hepi besday yoyong...moga panjang umur, murah rezeki, berjaya dalam kerjaya dan pelajaran...dan yang paling penting aku doakan semoga ko menjadi anak yang solehah yang sentiasa mendoakan kebahgiaan mak & ayah, jangan nakal2 jadi anak yang baik dan contoh pada adik2...

No comments: