Friday, April 9, 2010

Baju Nikah - Done!!

lepas soping kt sogo...kami menapak ke jakel lak.....aku nak cari baju nikah..:P
lagipun jakel kan tengah promosi, haruslah terjahkan...

adik aku si wawa yang tengah sarat ngandung tupun ikut tau...padahal dah due time tu...dia kata saje nak ikut supaya senang nak bersalin...boleh lak mcm tu, mujur tak teberanak dalam keto...


rambang mata aku nengok kain2 ni...sume aku nak try, penat akak tu melayan aku agaknya...tp tukan keje dia...ahaks..kejamnya statement...

tapikan kita memang harus try sume kain yg kita berkenan supaya kita tak tersalah buat pilihan....tp masalahnya bila dia acu je kt badan aku sumenya aku suke...mula2 nak amik kain sifon yang warna putih tak berapa nak putih lah...tp bile toleh je kt sudut lain aku ternampak kain sifon yang betui2 putih...apa lagi aku suhlah akak tu amik & try kt badan...warna mcm nilah yang aku nak sebenanya pasai tudung nikah aku dh beli kt honey...jd kenelah cari warna yang betui2 match ngan tudung tu...

akhirnya dia menjadi milikku...hikss.:P, aku beli pakej skali ngan baju lelaki sume skali kene RM700.00 tu dh diskaunlah...kalau tak ada diskaun dalam seribu jugaklah harganya...

No comments: