Friday, January 30, 2009

Dating....

aduhhhhh....aku dh kembali busylah, keje2 sume dh selambak atas meja....akupun jd pening nak wat yang mana satu...serba tak kena dibuatnya.....napelah time ni keje nak dtg selambak?????nape time aku dok bersenang lenang tak moh lak dia menjengeh ke meja aku....aduhaiiii, kenapa?kenapa?kenapa?.....:)

untuk menghilangkan rasa bosan tu, rehat td aku kua lepak ngan ina n fida....kawan masa aku keje kt jpm....dh lama jugaklah aku tak jumpe dorang berdua ni, ina last aku jumpe 2 thn lepas kot.....aku tgk ina makin kuruslah...nampak kecik jer mukanya tp maintain cun lah....kalau berisi skit lg cun....:)fida lak last aku jumpe time dia datang open house umah aku thn lepas....skrg ni di tgh sarat menanti kelahiran anak keduanya...Insyaallah bulan depan....aku doakan ko selamat melahirkan nanti...dh bersalin jg lupe bgtau tau.....

kami jumpe kt alamanda...situ jer tempat yang paling senang nak jumpe,...ina aku gi amik kt opisnya...fida lak drive sendiri ke sana....opisnya dh dkt sgt ngan alamanda tu.....lama gaklak kami sembang2 kt food court alamanda tu...tak berjalan kemanapun, sembang2 kt situ jer....fida dh x larat nak berjalan sgt kesian makyong tu...:), ina pun skrg ni dh li kete persona....wah pasni leh lah bwk kak lin jalan2 plak yer....:)

kejap je masa berlalu, rasa tak puas kami nak sembang2...tp apakan daya sume ada komitmen ngan kerja masing2....insyaallah kalau ada masa kita leh jumpe lg....


No comments: