Tuesday, January 13, 2009

Bunga Dip

hujung minggu aku skrg ni memang penuh je terisi.....bz ngan persiapan adik aku lah....bunga pahar aku wat sendiri...aku wat bunga dip mcm gambo kt atas tu...tp idoklah sebijik mcm tu...aku ikut design sendiri:-),baru puas hatikan....tema adik aku lak warna purple...jd semua harus purple...rangka2 bunga sume dh siap tinggal nak celup ngan dip jer...pastu barulah leh gubah jdkan bunga telur....harap2 bulan ni dptlah sattle wat bunga...leh tumpukan kt benda2 lain lak....gubahan hantaran tak perlu risau sgt, aku ingat nak pakai bunga segar jer...yang tu mlm nikah tu baru leh gubah, awal2 nanti layu tak ada seri....

2 comments:

:iBuAfiQah: said...

rajin ko lin buat bunga dip tuh...
akak yg baik ko niey..
untung adik2 ko..
dah siap leh letak kat blog tak ko pny bunga dip tuh!
sajerr nak tgk...

adzlin said...

aku memang excited skit bab2 kawen ni....hahahahhahahha...boleh tak jd masalah")