Monday, January 26, 2009

Dating pertama di tahun baru

td aku kua dating,dh lama sebulan lebih tak jumpe...kalau tanya hati memanglah aku hepi gila bila jumpe dia...tapi tak maulah tunjuk depan dia nanti dia kata aku ni gedik lak....hahahahaha...kami kua gi midvalley jalan memang lengang gila woooo....kejap je dh sampai, parkingpun senang...kalau tak puas gak lah memusing...itulah hakikat kehidupan di kota metropolitan kuala lumpur
tadi tengok wayang filem inheart....bestlah cite ni tak rugi tengok tau...dia mengisahkan tentang dua beranak yang mempunyai kuasa luar biasalah....bila dorang baca buku cerita...watak2 tu akan muncul dialam realiti....memmang bestlah cite tu tak puas tgk.....
pas sudah nengok wayang kami jalan2 sekitar mv...pastu gi makan kt tempat biasalah...apalagi kalau bukan di amarin heavenly thai...akukan dh jatuh cinta makan kt sini....kesian dia kene belanja aku makan kt tempat yang mahal ni tiap kali kua.....apa nak watkan kalau dh suka mahalpun sanggup....hahahahahhahaha....
kali ni aku order nasi goreng nenas tau ngan sup tomyam seafood...airnya lak aku order ice lemon tea...benanya aku order hot lemon tea...tapi dpt yang berice lah,mungkin waiter tu salah denga kot...tak pelah icepun icelah....janji sodap........

No comments: