Wednesday, January 14, 2009

Trip ke Kuala Kangsar

hari sabtu lepas aku ke kuala kangsar gi nganto adik ipar aku balik umah maknya plak untuk habiskan saki baki tempoh berpantang dia tu.....aku gi balik ari jer malas nak tido sana....lagipun bukan jauh sgtpun dlm 3 jam je dah sampai umah...

pas dh anto adik ipar aku tu, kami gi ke kilang labu sayung untuk tempah pasu tok cenderahati bg tetamu time kenduri adik aku nanti...kt sana murah skit pasai terus dr kilang..dptlah harga 1.50 sepasu....kalau li kt kedai2 jd mahal dlm 2.20 mcm tu....mak aku li pasu yang besar gak tok letak bunga pahar depan pelamin....ni semua idea dr aku n alonglah....mak ikutkan aje....:)
lepas sattle urusan order mengorder pasu tu kami ke pekan kuala lak....mak nak cari acuan kuih bahulu...tapi kami lak yang terlebih excited...dan2 tu suh mak aku li bekas tok letak hantaran...kt sana murah skit...cantikpun cantik..memang lain dr yang lainlah....

No comments: