Monday, July 26, 2010

Kursus hari pertama

akhirnya aku berjaya menamatkan kursus dihari pertama...bolehlah nak kata seronok sangat tu tak jugak kot...tapi hepi jugaklah, mujurlah ada liyana kewangan...aku berkawan ngan dia jelah...tapi time dalam kelas tu aku joinlah ngan ahli kumpulan aku...mujurlah aku dapat satu kumpulan ngan orang yang aku kenai....2 orang budak hq, sorang akak dari wpkl ngan kak bada dari inspen...sume tu aku kenai dan selalu berurusan ngan dorang, jadi tak adalah bosan sangatkan...

hari pertama kursus dh nyanyi2 dah...ada ciken dance...sonok ciken dance ni, leh ilang stress...zila kene try tarian ni tau...hiks!, tapi yang paling best masa main kuiz tok kenal personaliti....yeee, aku dalam kategori api...panas tuuuuuu...:D, pasai tu aku suke warna merah, sesuai ngan perwatakan unsur2 manusia kategori api ni...berani dan semangat tinggi...:P, memang betuilah tu...aku ni jugak jenis orang yang cepat marah dan cepat sejuk serta agak cerewet nak tentukan apa2....

oklah, esok tak tau lagi apa yang berlaku kt kursus...harap2 sume okey

No comments: