Friday, July 9, 2010

Kad Kawen - Done!

akhirnya siap sudah kad kawen aku...tersangat2 lega bila sumenya dah siap...debaranpun dah mula terasa walaupun ada lagi 4 bulan...alah 4 bulan tu jup jekan pejam celik dah sampai masanya...tui tak????


gambar kad kasi blur dululah mana boleh bagi tengok kad sepenuhnya kang basi pulak rupa kad aku tu...huahuahua...aku gi amik ari selasa baru ni gi ngan member opis aku ziela...cume ziela je yang dah tengok rupa sepenuhnya kad aku tu...simple jer....tapi tulah rasa geram gak macam manalah aku boleh tak perasan 1 huruf tu salah...aduhaiiiiii, rasanya dah tengok betui2 dah masa dorang panggil untuk preview ari tu...tension gueee....aku dah siap asingkan 600pcs untuk En. Amir & 500pcs untuk aku...

malam tu plak terus terjah popular kt jusco taman equine beli sticker untuk taip nama kasi lekat pada itu kad..:P, tulisan buruk haruslah guna komputer kan...lagipun tanganpun tak adalah lenguh nak menulis jer...:D

No comments: